DumpStats voor Captain Diehard

11,575 +13916 -2341

Kudos

#6457 (Top 2.0205%)

Kudos/dag 1.59
Kudos/reaguursel 7.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 1184
Minste kudos op 1 reaguursel -92

1,644

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.23
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 19.1
Reacties per reaguursel 0.23
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 05-01-2006
Eerste reactie op 01-07-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 01:09:24 door Palm_Beach_Aruba op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Arubaanse zanger Jeon werd gevraagd door het team van Curacao om een lied te maken voor hun. Jeon heeft een paar trefwoorden gekregen en dit lied is het resultat. Blue Wave, waar onder andere de namen van de spelers worden vermeld en de zin:"Mama wak unda nos a yega" betekent: Mama, kijk tot hoe ver wij zijn gekomen.

Een ode aan Curacao (Corsow) en het voetbal team dat zich voor het eerst in zijn bestaan heeft weten te kwalificeren voor het WK.

Is een beetje hun voetbal volkslied geworden. Het heeft eilanden Aruba en Curacao ook dichter bij ellkaar gebracht.

2 kudos 2026-04-24 21:00:41 door Forza_Ruud_Krol op RE: Vrouw zoekt parkeerplaats
@A.tractie | 24-04-26 | 22:34:
The Reverend Horton Heat (die band kan niet genoeg geplugd worden) noemt het in het wonderschone lied Bales Of Cocaine een "pick 'em up truck".

5 kudos 2026-04-24 20:34:09 door A.tractie op RE: Vrouw zoekt parkeerplaats
Dit noem ik geen SUV en de fabrikant ook niet. In de States zeggen ze vaak simpelweg 'truck' tegen zo'n apparaat of 'pick-up' of 'pick-up truck'. Ik hoor ze heel vaak simpel 'truck' zeggen in autoprogramma's. Maar daar kunnen ze ook een vrachtwagen mee bedoelen of een wat kleiner model.

0 kudos 2025-11-28 17:39:13 door EchteZeeuw12345 op Niet voelen... KIJKEN!
@Snotschraper | 28-11-25 | 18:03: Zeur niet! De gemiddelde 18 jarig was op zoek naar lekkere dames op de zonnebank ect..

0 kudos 2025-11-28 17:37:32 door EchteZeeuw12345 op Niet voelen... KIJKEN!
@Washetmaarzoeenfeest | 28-11-25 | 17:49: Goh...en ik maar denken dat ik de enige was die de lingerie pagina's bekeek van de Wehkanp, de Neckerman en de Otto! Als 18 jarige moest ik echt op zoek naar dit soort dingen om geil te worden. Wat dat betreft is de jeugd tegenwoordig beter af.

-1 kudos 2025-11-28 17:03:28 door Snotschraper op Niet voelen... KIJKEN!
@BennieDeKok | 28-11-25 | 14:54: In de tijd dat kinderen nog in badkleding poseerde in die gidsen?

52 kudos 2025-11-28 13:54:28 door BennieDeKok op Niet voelen... KIJKEN!
Als je net 18 bent kun je nooit teveel pornhub kijken.
Het echte stevige werk stond in mijn tijd in de Whekamp- en Neckermangids en op het mozaiek-scherm van de jaren-90 kabelexploitant.

5 kudos 2025-11-27 13:50:04 door Routine op Dames hebben geen geduld
Zelfs als het verkeerslicht van de dashcammert op rood gesprongen was, had het verkeerslicht van het fietspad nog niet gelijk op groen gesprongen... Met je scherpe start...

9 kudos 2025-11-27 12:33:31 door Saekerhett op Dames hebben geen geduld
Een verkeerslicht springt niet alvast op groen als een kruisend verkeerslicht oranje wordt, halve...

7 kudos 2025-11-25 18:25:02 door sulretep op Sta je rustig een waterpijpie te roken in je huis
In de VS mag de politie een zogenaamd "Warrentless entry" doen. 1. "In hot pursuit." een verdachte/crimineel vlucht tijdens een achtervolging een huis binnen. 2. "Exegent Circumstances" d.w.z. er is nood situatie of dreigt bewijsmateriaal vernietigd te worden. 3. "Consensual entry." De politie heeft toestemming om binnen te komen. Dit laatste is hier
het geval.

8 kudos 2025-10-17 22:12:39 door AmraniPlatje op Stoep maaien
Je moet dan ook de bladblazer pakken en het naar de buren blazen.

1 kudos 2025-08-05 21:22:27 door NickBrouwer op Bijna een slechte dag
Je hebt de crash van vorige week niet mee gekregen zeker? meeste klappen vielen bij degene die achterop reden, niet die als eerst ging.

0 kudos 2025-05-19 07:44:19 door JP8926 op Ritje achterop de motor
Inderdaad, als je zo goed bedeeld bent (en er inkomen afhankelijk van bent), er dan zo mee om gaan.

3 kudos 2025-04-15 18:25:41 door BennieDeKok op Tis groen hoor
Je haalt de woorden uit mijn keyboard. Maarja, mijn auto is dan ook 25 jaar oud en het boeit niet wat daarmee gebeurd. Breakcheck en aanval van 3 man staat dan wel op mijn TEMU camera!

3 kudos 2025-04-15 17:56:22 door Rest in privacy op Tis groen hoor
@Gemsenficker | 15-04-25 | 19:14: en dan mag je alles terugbetalen en naar de gevangenis, ontslagen, goed idee